Reklamace a vrácení zboží
Nesedí vám velikost? Objednali jste helmu v nesprávné velikosti? Zde naleznete návod, jak postupovat při odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení zboží.
Vrácení zboží na prodejnu
První možnost je donést na prodejnu zboží společně s dokladem o zaplacení. Vše se urychlí v případě, kdy budete mít s sebou již předem vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy.
Zaslání vráceného zboží na adresu společnosti
Druhou možností je zaslat zboží na adresu naší společnosti. Před odesláním zboží nás prosím informujte prostřednictvím emailové zprávy na obchod@cyklospeciality.cz, do které připojte informace týkající se dané reklamace, abychom ji mohli spárovat s obdrženou zásilkou. Dohledání vaší objednávky v databází tak pro nás bude výrazně snazší a reklamace se urychlí.
Nezapomeňte vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy vyplnit a přiložit k zásilce s reklamovaným zbožím. Pokud je to možné vraceje prosím zboží v původním obalu.
Zásilku zašlete na adresu:
Cyklospeciality s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno
Zboží k vám nedorazilo v pořádku? Je poškozené nebo nefunkční? Níže si popíšeme, jak postupovat při reklamaci zboží.
Reklamace zboží na prodejně
První možnost je donést na prodejnu zboží společně s dokladem o zaplacení. Vše se urychlí v případě, kdy budete mít s sebou již předem vyplněný reklamační formulář.
Zaslání reklamovaného zboží na adresu společnosti
Druhou možností je zaslat zboží na adresu naší společnosti. Před odesláním zboží nás prosím informujte prostřednictvím emailové zprávy na obchod@cyklospeciality.cz, do které připojte informace týkající se dané reklamace, abychom ji mohli spárovat s obdrženou zásilkou. Dohledání vaší objednávky v databází tak pro nás bude výrazně snazší a reklamace se urychlí.
Nezapomeňte vyplněný reklamační formulář vyplnit a přiložit k zásilce s reklamovaným zbožím. Pokud je to možné vraceje prosím zboží v původním obalu.
Zásilku zašlete na adresu:
Cyklospeciality s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno
Na co si dát pozor při obdržení zásilky
- Při převzetí zboží od dopravce zásilku pečlivě zkontrolujte. Pokud je poškozená, odmítněte její převzetí a informujte nás o tom prostřednictvím emailové zprávy na obchod@cyklospeciality.cz.
- Pokud jste objevili na dodaném zboží vadu, okamžitě ji zdokumentujte a informujte nás o ní prostřednictvím emailové zprávu na obchod@cyklospeciality.cz. Nezapomeňte přiložit fotografie, číslo objednávky a váš kontakt. Ozveme se vám a domluvíme se s vám na další postupu, který je závislý na rozsahu vady.
- Zapomněli jsme vám něco přibalit? I to se může stát. V některých případech posíláme objednávky rozdělené do více zásilek. Například pokud se dostupné položky nacházejí v čase vaší objednávky na různý prodejnách.
- Něco není v pořádku? Zavolejte nám na číslo + 420 513 034 848 (klapka 1) nebo nás kontaktujte prostřednictvím emailové zprávy na obchod@cyklospeciality.cz. Společně to vyřešíme.
Plné znění podmínek týkající se vrácení zboží naleznete v Reklamačním řádu.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.